Usein kysytyt kysymykset
Tilaamani tuote on virheellinen. Mitä teen?
Ota yhteyttä Asiakastuki -lomakkeella tai lähetä meikke sähköpostia kaasuvalo@kaasuvalo.fi
Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta. Tuliko tilaukseni perille?
Olethan tarkastanut sähköpostitsi roskapostikansion? Välillä verkkokaupan tilausvahvistusviesti saattaa siirtyä roskapostikansioon. Mikäli viestiä ei löydy, ole meihin yhteydessä sähköpostitse kaasuvalo@kaasuvalo.fi jotta voimme selvittää tilauksesi tilan.
Miten teen palautuksen?
Maksettua tuotetta ei voi perua verkkokaupassa, vaan asiakaspalvelun kautta, joka on avoinna ma-pe klo 10.00-16.00 numerossa 09-8689 300 tai sähköpostitse kaasuvalo@kaasuvalo.fi .
Tuotteella on etäkaupan 14 vrk:n palautusoikeus, josta on aina sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Palautettavan tuotteen tulee olla virheetön, käyttökelpoinen ja myyntipakkauksen ehjä. Emme vastaa palautuksesta aiheutuneista kuluista. Mikäli kyseessä on itse kasattava tuote, joka toimitetaan osina, myös sen palautus tulee tapahtua osina. Puuttuva osa ei ole syy palautukseen, vaan toimitamme puuttuvan osan veloituksetta.
Tuote jonka haluan tilata on loppunut. Milloin voin tilata tuotteen?
Jos tuotetta ei ole mahdollista ostaa verkkokaupan kautta voi tuote olla tehdastoimitustuote tai se on väliaikaisesti loppunut varastosta.
Mikäli haluat että ilmoitamme teille kun tuotetta on saatavilla otathan meihin yhteyttä sähköpostitse kaasuvalo@kaasuvalo.fi
Miten seuraan tilaukseni toimitusta?
Jos olet tilannut postipakettina ja saanut lähetysvahvistuksen jossa seurantatunnus, voit seurata pakettia täältä.
Jos olet tilannut rahtina Kaukokiidolla ja saanut lähetysvahvistuksen jossa seurantatunnus, voit seurata lähetystä täältä.
Jos olet tilannut noutona Vantaan myymälästä, saat vahvistuksen sähköpostiin kun tilauksesi on noutovalmiina Vantaan Porttipuiston myymälässä.
Mikäli sinulla on kysyttävää toimituksen tilasta voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse kaasuvalo@kaasuvalo.fi